Pokorná Mirka

Snažím se žít, neudílet nevyžádané rady,...
Prošla jsem pár místy a profesemi.
Nebyla jsem nikdy v žádné politické straně.

Část toho, co mě zajímá a napadá, publikuji tady.

Pokorná Mirka

Poezie v kuchyni

Některé mé kuchařky jsou notně staré. Když říkám notně, tak třeba z roku 1944. Namátkou: Tajemství malochovatelské kuchyně, podle které jsem kdysi připravovala králíka tak, aby nesmrděl.Knížky o koření a bylinkách. Jídla ze soji

26.6.2017 v 1:29 | Karma: 6,57 | Přečteno: 253x | Ostatní

Pokorná Mirka

Oukropná polévka lačnému

čtu ve své sbírce vystříhaných receptů. Podle nich patří oukrop ke kuchyňské poezii české zimy. Na oukrop nebo úkrop, také česnečku, tu mám recepty dva. S krásnými kresbami a citáty. Já jsem časem odvodila takovou svou variantu, opulentní česnečku. Je to fúze několika receptů, vyzkoušená, lety prověřená, vydatná a příjemně zahřívající.

4.11.2012 v 12:39 | Karma: 10,31 | Přečteno: 880x | Ostatní