Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

simsII

16. 11. 2011 17:39
Celerové řízky jsme

měli naposledy včera, manžel to poivažuje za pochoutku. A to jsme měli celer námi vypěstovaný, ten chutná dvojnásob. Jinak jsem jej také nasušila do polévek a zavařila v oleji s pepřem a jako směs mrkve s celerem do salátu a pod svíčkovou. Opravdu se těch 10 celerů dobře zužitkovalo a to jsem ještě nasušila celerovou nať. Takový záhonek 1x1m, trocha vody a vypletí se vyplatí.

0 0
možnosti

Mirka007

16. 11. 2011 20:14
Re: Celerové řízky jsme

Jste první, kdo napsal, že to zná. Většina lidí se diví, ale kdo ochutnal, nezavrhne. Bude propagovat dál. Já je taky považuju za pochoutku. Velikou. A to v nejlepším případě kupuji celer na Zelném trhu, v tom horším v supermarketu.

Díky za příspěvek. ¨

M.Pokorná.

0 0
možnosti

Lumpíí po banánu 2

16. 11. 2011 17:05
smažený celer je mňamka

ale vždy musím k tomu udělat i smaženou cibuli - tu kluci doma vyžadují dokonce i k řízkům

celerovou rýži a pomerančovou jsem neznala - vyzkoušíme :-)

0 0
možnosti

Mirka007

16. 11. 2011 20:23
Re: smažený celer je mňamka

Ano, je to mňamka. Jeden můj kolega neříkal mňamka, ale mňamesa, což mi zní rafinovaně jako delikatesa. Dík za tip na cibuli. Já zase dělám ze smíchaných zbytků obalovacích materiálů (pokud tedy zbytek je), cosi, čemu říkám svítek, a to osmažím nakonec. A o to bývá taky velký zájem.

Díky za příspěvek.

M..Pokorná

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS