Asi přestanu psát blog

23. 11. 2017 12:43:00
Můj článek Politická korektnost versus skutečnost byl přesunut do sekce "Soukromý blog", moje reakce na email adminů do sekce "Hydepark", viz níže. Rozděl a panuj?

a já tímto zřejmě opět porušuji Kodex blogera idnes.cz

Předpokládám ́že mi to bude oznámeno po ještě kratší době, než u předešlých dvou dnešních blogů. Tímto projevuji osobní názor, který asi očerňuje nebo co.

Přestávám tomu rozumět.

Co už je

a co ještě není osobní názor?

Nebo je osobní názor prostě jen něco,

co se někomu nelíbí?

Jako jediné kritérium?

Nebo možná tomu začínám rozumět.

A tak to má být,

to je základ autocenzury.

To je můj osobní názor.

Co je špatného nebo hodného odsouzení na osobním názoru,

který nikoho neuráží?

Cituji email z 11.54 hodin:

"Byla vám doručena zpráva ze systému blog.idnes.cz. Její znění je: Dobrý den, Váš článek https://miroslavapokorna.blog.idnes.cz/c/635374/politicka-korektnost-a-kodex-blogera.html jsme byli nuceni přesunout do rubriky „Hyde park“, která se nezobrazuje na hlavní straně Blogu iDNES, protože Váš text porušil Kodex blogera: „Na titulní stranu nepatří také články týkající se provozu blogu; tyto články patří do rubriky Hyde park. Výjimku tvoří články, které mají širší přesah zajímavý i pro čtenáře-neblogery.“ Více viz Kodex blogera: http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939 V zásadě jde o všechny články pojednávající o samotném blogu či blogování, články, v nichž se bloger představuje či loučí, různá sdělení redakci apod. Přesah zajímavý pro čtenáře vymezuje administrace blogu. Děkujeme za pochopení. Za administraci blogu Karel Boháček Od: helpdesk"

̈

Autor: Pokorná Mirka | čtvrtek 23.11.2017 12:43 | karma článku: 16.21 | přečteno: 618x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 16.39 | Přečteno: 404 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 229 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 697
Snažím se žít, neudílet nevyžádané rady,... Prošla jsem pár místy a profesemi. Nebyla jsem nikdy v žádné politické straně. Část toho, co mě zajímá a napadá, publikuji tady.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...